Äntligen helg.

Min dag har varit så bra idag. Började halv 10 idag med Latin A sedan hade jag en håla på 50 min så Paulina och jag tog en kaffe, mys på det. Andra och sista lektionen för dagen var Idrott B sedan slutade jag 1210. Skönt! Jag åkte hem och packade pluggstuff och träningskläder för att sedan möta upp Louise. Vi tog en fika och pluggade på EspressoHouse i Vasa : ) mysigt var det! Sedan blev det träning, först en stund på gymmet sedan SatsDans. Den är rätt kul fast det är inte ritkigt min typ eftersom jag vill ha mer häng och gung , men det är väl inte så konstigt med tanke på att jag dansar Streetdance. Det var faktiskt min tredje träning i denna veckan och det kommer bli en fjärde !

Nu sitter jag i köket och pluggar, (mitt rum är lite stökigt så jag kan inte koncentrera mig där inne) skriver ett brev till min lärare som jag har i Engelska C, "Letter of application" . Snart klar.

Med tanke på att det blir helg imorn, vad ska alla hitta på för skoj ? :)


Plugg på EspressoHouse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0