It's sunday.

God morgon på er.

Usch jag gillar verkigen inte söndagar, dom känns så deprimerande på något sätt. Min söndag idag blir bra ifs, ska träffa min älskling sen hihi!
 
Igår efter mina nudlar och Sex and the city så satte jag mig i soffan, med duntäcke, ramlösa och lite godis och kollade på Pearl Harbor. Åh den filmen är ju så underbar. Jag gråter lika mycket varje gång.. Jag spelade in den så nu har jag äntligen sparat den hihi. Fredrik (ah ni vet ju vem det är (?) har bloggat om honom innan) smsade och frågade om jag ville titta förbi och jag tackade ja till "erbjudandet". Åkte hem till Frallan (Fredriks kompis) där vi satt på balkongen , tjötade, lyssnade på musik, drack lite öl.. Trevligt var det iaf ! Sedan kom Elin, Siri och Jeppe var också där..

Kom hem runt halv 10 imorse, satte på lite tevatten, rostade mackor jag satte mig i soffan och mös med min frukost. Nu städar jag och tvättar.. haha en typisk söndag eller vad? bara plugget som fattas men det kommer senare.. Vad har alla ni hittat på ? jag är nyfiken : )

Carpe Diem ,
Emma M  Zoëga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0