Lalala

Jag blundade för verkligheten. Är inte det så himla typiskt mig?

Är jag inte dålig på att blogga? Haha.. sorry bout that. Har typ inte orkat eller nått.
Nu sitter jag på jobbet, har egentligen semester men dom behövde hjälp och det innebär ju pengar till mig, yay! Today i look hemsk, sov hos Robin inatt (skulle egentligen åkt hem igår kväll), så jag hade ju varken smink eller kostym med mig haha.. Hade ingen bra start på dagen, förutom att vakna upp till Robins kyssar. Imorgon ska jag på bröllop, first time for me.. Det ska bli grymt kul, är dock lite nervös eftersom jag ska passa lilla Isak inne i kyrkan men det kommer säkert att gå bra! Ska försöka ta some pics också.

Take care allihopa.
Later,
Emma M Zoëga.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Du är den bästa av de bästa! Blogga mer :D

2008-08-03 @ 16:52:39
URL: http://paoulina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihi du är den bästa av de bästa :* Jajaja, jag ska försöka ;) haha!

2008-08-04 @ 09:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0