No party.

God kväll alla. Allt bra med er?

Helgen blev verkligen inte som den skulle blivit från början. Igår (fredag) skulle jag och Emma ut för att bland annat fira att hon klarade sitt MC-körkort. Det var tredje gången gillt och fan vad hon har kämpat för detta kortet.. En viss Emma är stolt över sin Emma. Så igår tog jag det bara lugnt vilket inte gjorde så mycket för jag var verkligen trött.

Ikväll skulle jag och Karro festat med lite folk, blev det av? Nej.. Det kom upp massa som gjorde att det inte blev något idag heller. Förstår ni det varför jag gillar att ta saker och ting som det kommer? Jag tycker att man bara blir besviken om man ska planera allting eftersom man ser fram emot det och tror att det kommer bli skoj. I vissa av sådana fall blir det bra också men det händer inte jätte ofta för mig. Jag kokte mig lite nudlar och satte på en utav världens bästa rullar, Sex and the city. Är inte den filmen helt underbar? Love it.

Nu är min baby påväg hem, han kommer runt 22-tiden hihi.. Gud vad jag saknar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0