Nu har det börjat på riktigt.

Måndagar är inte den underbaraste dagen i veckan men mina dagar är faktiskt rätt okej. Har två lektioner på morgonen och sedan har jag håla i 1,5 timma vilket betyder fika/lunch och plugg med Louise varje måndag. Mysigt! Sedan har jag två lektioner till då den ena är EA. Lägger upp en bild på mitt schema när jag skrivit klart inlägget..

Känner verkligen att allting har kommit igång nu. Redan fått läxor, vi planerar in prov, inlämningar i de olika ämnerna. Imorgon har vi ReligionB läxa.
Idag frös jag upp mitt SATS kort också så nu har träningen också startat på riktigt. Grymt skönt. Tog nog dock i lite för mycket idag efter att inte ha tränat på ett bra tag, har ont i kroppen haha. Men efter ett bad och lugn musik känns det något bättre.. Har nu på mig myskläder och gjort te, skönt.

Nu ska jag läsa igenom läxan igen.

Hoppas Ni haft en bra helg : )

Later,
Emma M Zoëga.


Mitt schema!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0