Trötter? Ja.

Ciao allihop. Allt bra med er? Jag är så sjukt trött men får skylla mig själv.. Åkte till Robin igår : ) hihi och kom hem nästan halv 2 inatt och att man skulle upp runt 7 kändes inte jätte skoj men det får man ta, det är ju värt det.
Jag jobbar denna veckan ut och sen blir det några dagar ledigt innan skolan börjar igen, onsdag nästa vecka. Vad har hänt med detta sommarlov? Det har gått så grymt fort.. okej jag har jobbat snart 6 veckor, men ändå? Jaja..
Jag är iaf glad att jag har fått jobb för framtiden, kommer jobba då och då i höst när jag inte är i skolan och när skolan är slut, efter studenten blir det jobb! Då ska jag spara massa pengar så jag kan flytta hemifrån..

Idag, äntligen efter typ 2 veckor gick jag till axessakuten med massa tjat från arbetskompisar, vänner, Robin och familj för att fixa hostmedicin! Nu kan alla vara nöjda medans jag inte är lika "nöjd" med att få dricka hostmedicinen, för det smakar verkigen så äckligt! Men jag får väl försöka se det positivt, jag blir frisk!

Haha jag är så duktig på att skriva om massa olika saker i ett och samma inlägg men jag antar att jag är lite flummig av mig maha : ) Nu ska jag iaf lägga mig i sängen och kolla på två avsnitt av Sex and the City, love it !

Sleep tight ,
Emma M Zoëga.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Det är bra att du bloggar babe!!

Har du haft massa hosta? (cigaretterna? blinkblink, haha :)

2008-08-14 @ 16:40:43
URL: http://paoulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0