Working.

At work again.

Paulina tycker jag ska blogga mer, så nu ska jag verkligen försöka göra det också : ) okay ?
Igår efter att jag hade lämnat av Isak vid Hotell 11 åkte jag hem och plockade undan lite, och då menar jag verkligen lite. Varför blir det alltid så stökigt när man bor ensam?
Sedan mötte jag upp min älskade Louise (som har, äntligen, flyttat hem igen från Malmö) och köpte varsin kaffe. Vi satt på min balkong i några timmar och bara snackade, lyssnade på musik, käkade bullar, rökte (ja, jag borde sluta), typ allt ! På kvällen åkte jag hem till Robin en stund : ) mys på det! Vi åt lite mat med hans familj o kollade film o lala ! När jag skulle ta bussen hem missade jag den haha så fick vänta en timma till, men det gjorde inget hihi..

När jag kom hem, (runt halv 2330) ringde Louise :) så hon kom till mig igen och sov över! Jag är så himla rädd nu på kvällarna när jag går ensam efter det som hände i fredagsnatt (lördagmorgon?).. Men iaf vi gick och la oss too late eftersom jag började 0800 idag, men skit samma liksom.. jag försov mig dock. Vaknade 0745, lyckat Emma, lyckat haha! Men vadå, fint folk kommer alltid sent ; ) ?

Jag hör av mig på bloggen när jag kommer hem : ) måste ju berätta om mina och Emmas utekvällar vi hade förra veckan, helt galet.. and i like it.

Take care,
Emma M Zoëga!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Älskar när du bloggar!

2008-08-06 @ 21:07:31
URL: http://paoulina.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar P: Detsamma hun !

2008-08-07 @ 10:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0