so..



Just nu sitter jag i sängen och lyssnar på iPoden, på min favorit, Maxwell. Can u please come nd sing 4 me? I'm so confused. Det känns som att det är så mycket saker som hänt, både bra och dåliga men mest dåliga känns det som? Men jag får se det positivt och får se framemot den grymt braiga helgen! För det känns som att jag behöver verkligen behöver det, att få känna glädje.
* Imorgon är jag ledig (hej jag älskar mitt liv?). Jag skall träna, städa lägenheten så jag får lite pengar som alltid behövs innan jag skall ner till stan och möta upp Coffe och Simon, ska träffa dem en snabbis innan jag ska ta tåget till ehm, floda haha! Så ska jag få vara lite själv med Karro innan Coffe kommer då vi ska laga mat och baka tillsammans, vi tre. Grymt trevligt.. Äntligen Karro!
* På lördag skall jag passa lilla Isak en stund (YES, ännu mer pengar) innan jag ska träffa Emma och Razz. Först snacka hål i huvet på varandra och sedan blir det lite förfest innan vi ska på en födelsedagsfest och ha det hur trevligt som helst och bara festa gärnet typ? Underbara varelser!
* Söndag - äta Ipren och dricka vatten? Nä jag skall träffa Ellie på seneftermiddagen då vi ska ta 4an till Mölndal, för vi ska hem till Pauie. Vi ska laga lite middag och baka o bara vara vi tre. Snacka, skratta, gråta, dansa, cpa, ja allt!
Vill inte att denna helgen ska försvinna så fort men så är det när man har roligt. Ska väl ta och tänka på refrängen snart om jag ska orka med att träna imornbitti haha.
Jag hör av mig imorgon!

Take care,
Emma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0