stud.

Idag.

Kom nästan försent pga rånet och bombhoten som var inne i stan och hade världens tråkigaste spanskalektion. Sedan gick jag och Ellie på en promenix och lekte isprinsessor haha innan det var dags för klassråd.
Vi åkte självklart till EspressoHouse inne på NK där vi mötte upp Pauie, vi drack våran latte, pluggade Religion och sedan var det självklart dags för TopShop!
Har varit på "arbetsmöte" idag, skall börja passa två killar till, iaf en av dem så länge! Kevin på 2,3 år och lilla Robin på 3,5 månad. Skyndade mig hem, satte på mig danskläderna, slängde i mig ett äpple och mötte sedan upp syrran för att träna. (Äntligen är hon hemma)!
Ikväll har jag bara duschat och pluggat massa, har "prov" imorn i Svenska C och prov på torsdag, i Geografi, blä!
Men om man kankse ska ta och tänka på refrängen?(ja, jag vet att jag är "gammal" Pauie), hoppa i säng så man kommer upp imorn!

Take care!
Emma.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Tänka på refrängen, Ofcourse! I love you!!

2008-01-23 @ 19:55:53
URL: http://paoulina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0