Cuz you're a selfish narcissistic psycho Freaking bootlicking Nazi creep!

Blä! Jag mår verkligen piss.. I tisdags gjorde jag ryggmärgsprov, (igen) och nu ligger jag med huvudvärk och kan inte gör någonting! Kan knappt gå på toaletten för det gör så ont i huvudet..! och får ligga ner och äta! Men tur att datorn finns, telefonen och tv'n. Denna veckan har jag bara legat i sängen och snackat i telefon typ haha..! Sorgligt , men grymt jobbigt.. I fredags kväll blev det lite bättre, Fredrik var här en stund också :) cosy! Hoppas verkligen att det kommer bli bättre denna veckan, för jag har mega mycket i skolan, jag har två prov, en inlämning och en skriftlig redovisning på den engelska boken Prep! Och är också grymt partysugen, pratade sommarminnen igår med Karro så blev peppad till MAX!

Just nu pratar jag med Louise i telefonen, vi kollar på massa kläder som vi vill ha haha! hm, vi klagar en del också, men det är inte alls ovanligt..! Jag längtar så sjukt mycket tills jag ska åka till Malmö igen, o hälsa på Louise hihi! Då ska vi verkligen leva livet, eller hur bästa? Jag saknar dig..!

Nä, nu ska vi väl fortsätta med vårat complaining haha! nd drink some coke!

Take care,
ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0