"Du måste fokusera"

Igår åkte jag till lilla Pauie.
Vi var grymt sugna på thaimat så när jag kom tog vi en promenix för att köpa mat , men påvägen ner så ångrade vi oss så det blev pizza istället, mums! En kebabpizza. Vi hade det grymt mysigt. Bakade kladdkaka och till den hade vi vaniljglass och hallon. Smurrismurr säger jag bara! Vi kollade lite på Hannibal , ew (haha)! Sedan somnade vi till MTV o vi drömde sjuka drömmar som vanligt.

Imorse när vi gick upp var vi grymt trötta haha.. men vi gjorde lite breakfast och sedan gjorde vi oss i ordning och åkte mot stan! Jag, Pauie och Sara tog en kaffe på Espresso House, NK ! Mys.

När jag kom pluggade jag faktiskt lite.. nu har jag precis badat, fixat naglarna o lite smått & gott, och snart blir det mat. Ikväll annars blir det nog bara mys framför tv'n med massa ljus och godis. Ha en bra torsdag folk.

Todelo,
Emma.

Jag saknar Fredrik.


 


Kommentarer
Postat av: Paulina

:*

2008-03-20 @ 20:13:21
URL: http://paoulina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0