Glad Påsk.

Imorn fyller lilla Karro år , 17 ! WOW.
Yoyoyo allihop. Allt bra med er? Jag mår haha inte alls bra.. igår var det fest hos Karro , (hon fyller år imorn) så det var en grymt lyckad kväll med bra musik på högsta volym, dans, prat och dricka! Underbart. Vi gick och la oss runt 0500 imorse och ställde klockan på 0830 , då skulle jag och Karro börja städa.. så vi körde ut alla strax efter vi gått upp, haha! Snällt av oss, eller hur?!

Däremot hände en grej igår (eller ah, inatt?) , en otroligt hemsk sak faktiskt.. jag vill inte dra upp det här men jag säger bara såhär; FYFAN VAD SORGLIGT.. kom inte i närheten för då..ÅH :@!!
Men som sagt, förutom det som hände så var det grymt lyckat haha !

Imorgon i övrigt blir det väl plugg, (jag lovar att jag inte ska somna till, som jag gjorde idag när pappa skulle förklara massa för mig), och träffa Karro en snabbis. Hoppas alla får/fick en bra påskaftonskväll.

Men vi hörs imorn folk (?) , nu ska jag byta om till lite skönare kläder, fixa lite te och bara slappa!

Todelo,
Emma. 
(det finns lite bilder från festen på bdb, http://zoega.bilddagboken.se)
image17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0