klad?

Idag har det varit en superbra dag haha!
 Den började med att mamma kom in och väckte mig 0700 och en halvtimma senare gick vi, till mamsens jobb för att äta lite frukost! Mysigt var det.. Sedan stack jag till skolan (efter två veckor), och hade bara en lektion vilket var grymt skönt.. en bra start efter att inte ha varit i skolan på så länge haha! Var hemma runt 11 tror jag, väntade på Fredrik, för han skulle komma.. men så tickade klockan vidare och ingen sötnos dök upp, ringde typ TUSEN gånger haha men mobilen var avstängd! Det visade sig att mötet som skulle ta typ en halvtimma? tog FYRA timmar istället.. så det blev inget idag..! Men dagen var aboslut inte förstöd för det, för jag (som vanligt) snackade med Lollo i telefon, i typ TRE timmar - HAJJEGAAAD !!!

Sedan var det dax att möta Erica på stan (men först hämta pengar hos mamma haha) , vi gick till Frank's och fikade, satt o pratade massa :) så det var både skoj och mysigt !! Helt plötsligt så hade TVÅ timmar gått och då var det dags att kila till centralen, kramade Erica hejdå vid hennes tåg och sedan gick jag till Malmötåget, för min lollo kom då , grymt mysigt att få träffa henne igen! Även om vi snackar i telefon hela tiden (?) och det var bara två veckor sedan jag träffade henne, så saknar jag henne hela tiden!
Imorgon ska vi träffas igen, då blir det en runda i staden för att leta present till Malin som fyllt år så det blir tjejmiddag imornkväll, mysigt!

Skriver mer imorgon :) nu skall jag ta och ringa Fredrik hihi!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0