Mihi :)

Dagen har varit hyfsat bra idag :) hihi.. jag har varit duktig. Kom inte försent till matten och lämnade in mitt geografi arbete, stolt höhö! Mene, stack 40 min tidigare från lektionen, hade en grymt bra orsak till varför jag var tvungen att gå, Fredrik skulle komma :) mihi.. MYSIE! (a)
Hihi när Fredriik kom så bidde jag glad! Vi har ju inte träffats på två veckor nu så..! Det var tre grymt bra och mysiga timmar.. sen var han tvungen att åka ;/ Match!

Sen blev det massa bråk med mamma och pappa, och nu är dom inte sura/arga/otrevliga längre(?). Whata?! Så hade ingen bra tid just då.. blev riktigt ledsen faktiskt.. Men just nu orkar jag typ inte bry mig! Detta ska inte förstöra min kväll..
Jag ska ha lite mys tänkte jag haha.. Tända massa ljus, kolla på Så ska det låta, som är ett måste, äta onyttigt och bara vara för mig själv.. lyssna på ipoden o drömma mig bort!

image15 image16

Kommentarer
Postat av: Paulina

Nawhf :*

2008-03-15 @ 01:18:32
URL: http://paoulina.blogg.se
Postat av: Emma

Mihi :*

2008-03-15 @ 18:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0