SUN!

Sol, sol sol det är för underbart! Idag känner jag mig mycket bättre, inte alls mycket huvudvärk däremot så har jag gjort något med min rygg så jag får typ svårt att andas HAHA , det gör skit ont (klumpiga mig) , vad gör jag på nätterna? I alla fall, pappa ringde och väckte mig vid 0900 imorse, sen ringde Louise hihi.. jag bara älskar att prata telefon med henne haha, och det märks, för vi har snackat sen typ kvart över 9 imorse fram tills nu, halv tolv haha! Nu är Lollo i skolan så då passar väl jag på att försöka få lite plugg gjort! Har inlämning på fredag i Geografi och ska vara på 3 sidor, men det är rätt lugnt! Skriver 1,5 idag och resten imorn typ!
Imorse var jag grymt taggad och peppad haha, ville festa !!! Lyssnade på bra partymusik haha :) snackade lite med Fredrik på msn också, antar att det gjorde mig grymt glad också, eftersom han har sin träning så!

Nä nu ska jag sätta igång med arbetet , har egentligen två arbeten i geografin att göra men det ena skulle lämnas in för ett halvår sedan typ HAHA ! Men vår lärare, Mikael är typ den bästa, "..bara ni lämnar in era arbeten två veckor innan betygen skall sättas så är det lugnt" , så det är LUGNT höhö!

Vi hörs ikväll maybe!
Ciao :*

Haha Louise och jag i Italien, 2006 ?

image14

Kommentarer
Postat av: Paulina

Vi saknar dig i skolan! :)

2008-03-05 @ 15:11:21
URL: http://paoulina.blogg.se
Postat av: Emma

Naw, saknar er också :)

2008-03-05 @ 15:28:23
URL: http://zoeega.blogg.se
Postat av: Lollo

Ælskling haha saknar dig! Saknar redan att prata i telefon :(. Ska nog gå ut på balkongen och fråga om du vill prata snart

Min ængel :)

2008-03-05 @ 18:35:23
URL: http://mesummer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0