Congrats Pontus : )

Förlåt att jag inte har skrivit på typ, 100 år (?), har en del anledningar till varför men dom behöver jag inte dra upp här och nu. Säg till ifall ni undrar..

Nu sitter jag iaf hemma hos lilla Isak, 2 år.. Vi har varit på lekplatsen och lekt där sedan köpte vi var sin glass i det fina vädret, mums! Snart ska jag in till stan och träffa Karin och Johanna.
Ikväll, som igår, så sover jag nu på Vasaplatsen, hos Lyrheden, snälla dom! Vi renoverar ju vårat badrum och det innebär att vi inte kan bo hemma så vi håller på att flytta runt en massa, grymt jobbigt! Än så länge har det tagit FEM veckor och dom är ännu inte klara, suck.

Det bästa som kommer att hända ikväll/inatt är att Karro kommer hem, yeey! Den fulingen har varit i Turklandet i en vecka så nu är hon väl super brun, fuskis. Älskar dig tvilling.

Nu ska jag göra mig lite i ordning så hörs vi knakse ikväll. Ha en solig och mysig lördag.

Todelo,
Emma.


Kommentarer
Postat av: Sannah

Hej! Vill du ha en ny design? Gillar du den blå i inlägget på min blogg? skriv i så fall en kommentar så kanske just du får den :)

2008-05-10 @ 13:32:30
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0