Home sweet home.

Äntligen sitter jag hemma i min lägenhet, i mitt egna rum framför min egna dator.
Som sagt så har badrummet renoverats, eller aa dom är fortfarande inte klara och det har nu gått ÅTTA veckor, så det ser ut som att det kommer bli en nionde vecka, kankse en tionde? hoppas inte!! Du kan iaf använda duschen och  toaletten nu.. det finns dock ingen spolknapp så du får dra i en blå sak inne i väggen haha.. ett annat problem är att parsiennerna inte har kommit så ALLA kan se in , skoj ! Nu ska jag iaf sätta igång med städningen... I eftermiddag blir det nog en fika med mamma och sedan träffa Karro! Myshelg..

Ha en bra fredag och helg om vi inte hörs : )

Todelo,
Emma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0