Solsolsol.

Åhh jag älskar vädret. Gör inte ni det?
Igår satt jag i solen ett bra tag och solade överkroppen, brände mig lite på magen men färg som färg (?) haha! Vill sola hela kroppen men känns dumt här, lägenheter överallt och folk som kommer och går! Hade jag bott i hus så hade det ju funkat! Så är lite halv brun på framsidan men BLEK på baksidan haha, supersnyggt!

Idag skall jag vara dutkig, jag ska träna höhö. Ska möta upp Malin utanför SATS runt 1300 tiden! Vad gör man inte för sommaren 2008 ? Senare ska jag möta upp syrran (som igår) och shoppa lite god mat vi ska ha ikväll. Vi satt ute igår i solen och käkade, så himla mysigt! Snackade massa, skrattade och typ lekte som man gjorde när man var små : ) tack för det !

Hoppas alla får en bra dag idag : ) jag hör kanske av mig sedan!

Todelo,
Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0