Bar Centro och den lilla svarta.

Denna veckan har jag faktiskt inte mått jätte bra psykiskt så har faktiskt inte gått till skolan speciellt mycket, det jag missat får jag ta igen senare. Tog en kaffe med Louise (bylouise.blogg.se) på Bar Centro, som vanligt hihi. Och det är alltid lika mysigt! Efter detta tog vi en sväng till H&M och där finns ju världens finaste klännig/ar. Jag döööör vad fina.. Tur att alla är "Sold out". Storlek 40 finns kvar men den passar inte riktigt om man har 34.. Eller ska jag komma med en säck?

Vad händer ikväll? Jo ska antagligen träffa Louise lite senare men först åker jag till älsklingen en stund tror jag hihi.. Och middag med mamma. Hur skall jag hinna allt detta? Typiskt mig.. Men man vill ju träffa alla man bryr sig om hela tiden.

Har inte hört något från Emma idag, men fick ett sms innan hon gick på planet. Nu är hon bland alla pyramider.. Skönt för henne! Överraskning till Emma finns det när hon kommer hem hihi!

Nu skall jag fixa i ordning i mitt rum, plugga lite och ta ett bad tror jag. Det är ju så fruktansvärt kallt ute så det blir bra med ett bad, värma sig lite..

Take care,
Emma M Zoëga.

 
Bar Centro (Känns inte som att du        Mina älsklingar!!!
är i Sverige när du  är där)

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU är bäst <3

2008-11-23 @ 18:20:52
Postat av: Ella

Det ovan var från mig :)

2008-11-23 @ 18:21:28
URL: http://admirethem.blogspot.com
Postat av: Emma

Hihi tack Ella <3 du med!

2008-11-23 @ 18:58:13
URL: http://zoeega.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0