Helgen är över, men..

..den har varit jätte bra! I fredags kom L hit, vi lagade mat till oss och mamma sedan gjorde vi oss lite i ordning och gick ut och tog några glas vin. Först Avalon och sedan Aveny No1. Hur trevligt som helst..Och mycket skratt blev det med bästa vännen! Tack för det.

Igår kom min bebis hem, Isak. Han har nämligen fyllt 3 nu så vi skulle fira honom lite. Det blev bio (Spöket Laban) , BR där han köpte en favorit, en bil från filmen Bilar. (För den heter väl så?)
På kvällen blev det lite mys med godis och sånt.. Isak badade med sina 16 badankor haha.. Efter han hade lagt sig så satte jag och mamma på en film, en riktig tjejfilm och bara 45 minuter senare kom älsklingen.. Så himla snallt att han ville kolla klart filmen med mig och mamma, good så golligt!

Idag blev det lite pyssel o grejer.. hihi!

Tack mamma, älsklingen och Louise för ni gjorde min helg!

Puss,
Emma M Zoëga.


Jag och min bebis i från i somras..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0