Höst eller vadå?

Fyfan säger jag bara, vilket väder det är idag, det är ingen ide att man sminkat sig, och frisyren? Glöm den.. Och ingen bra start på dagen hade jag heller! Kunde inte sova igår, var pigg men tillslut kunda jag tvinga mig till sömns haha, runt 2tiden.. Sovit 5 timmar inatt, kul! Kom till skolan, HiB kl. 0815 var första lektionen, tror ni vi hade det? NEJ.. Sovmorgon, fick jag info om det? NEJ.. Blev lagom sur så jag åkte hem, och nu sitter jag i sängen och dricker te hihi..

Efter skolan ska jag hem till älsklingen hihi.. och bli lite ompysslad!
PS. Gospel gör mig glad..



I Give You My Heart Lyrics

This is my desire,
To honor You
Lord with all my heart,
I worship You

All I have within me,
I give You praise
All that I adore
Is in You

Lord, I give You my heart,
I give You my soul
I live for You alone
Every breath that I take,
Every moment I'm awake
Lord have your way in me

/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0