Lyssna till ditt hjärta

Vilket bra slut på lovet jag haft ! Har varit hos Emma hela helgen och jag kan lova er, det har bara varit skratt.. Konstant! Och har vi fetat oss? Om vi har, haha.. Ni vill inte veta hur våran fredag såg ut när det gäller mat.. Vill ni veta?
Lördagen, vilken kväll.. Herregud! Vet inte om jag ska berätta hur lördagen var men det var då vilt kan jag säga haha.. Vi trillade i diket o grejer! Minnerförlust.. Tyvärr asså , men utav de som vi kommer ihåg var hur kul som helst! Säg bara till om ni vill veta något..

Min helg med Emma har varit så sjukt mysig.. Äntligen ensamna i ett stort hur och verkligen kunna umgås med varandra, prata om saker och ting! Och skratta.. Så underbart och kul! Och jag saknar TJ , världens sötaste Shitzu hihi.. Kommer bild på honom imorn!

http://www.youtube.com/watch?v=p4bWE03xdVg&feature=related så fruktansvärt bra och han är ju så snygg! 

Take care,
Emma M Zoëga.


Emma och jag.. (3 veckor gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0