Pancakes and things

Torsdagen blev mysig..  Erica kom till mig efter skolan, vi åkte och fixade min folkdräkt sedan åkte vi hem till mig igen och lagade pannkakor, så himla gott hihi! Mina blev inte alls bra så E fick steka alla haha.. Och smör blev det i stora lass, haha! Följde Erica en bit på vägen när hon skulle hem och jag satte på mig träningskläderna och tog en vända på SATS, gymet dock. Duktigt av mig, andra träningen denna veckan, stolt.. med tanke på att jag inte tränat på 4 weeks.

Fredagen började med prov i Engelska C , grymt segt.. Sedan träffade jag Louise hihi och sikken mysig idag vi fick! Flummiga var vi idag också.. back to förskolan typ! Man behöver ju inte vara vuxen jämt, eller hur? Ikväll blir det räkor och mys med mamma och pappa faktiskt.. Och som jag trodde så blir det ingen vit helg..

Vi får höras sen!
Emma M Zoëga
<3

 
Är inte amerikanska pannkakor typ det godaste som finns? : ) hihi


Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha, ingen vit helg?

2008-11-08 @ 11:08:49
URL: http://paoulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0