Godis hihi

Nu sitter jag i köket i duntofflor, svarta shorts (bomull) och min Juicykofta och funderar på om jag bara ska kila till 7eleven som ligger här nere på hörnet och köpa lite godis jag kan ha till DH, eller vad säger ni? Hihi.. Ska nog ta en dusch först så jag känner mig riktigt fräsch, och sen när DH är slut är det bara att borsta tänderna och hoppa i säng, ska upp hyfsat tidigt imorgon fast inte riktigt lika tidigt som idag.
Mamma och jag har kollat igenom lite med Bad Gastein-resan, det gick rätt bra.. bara det att så fort jag och mamma pratar om ekonomi så blir det alltid småtjaffs typ haha.. Jaja! 

Imorgon ska jag först fixa nytt pass med mamma (stackars henne, får tjata hela tiden på mig) och sedan kl. 1335 går bussen till Emma hihi, yay! Imorgon blir det "grekh"-kväll som vi kallar det maha!  

Ha en mysig tisdag :*
/ Emma M Zoëga


Jag och Emma

Kommentarer
Postat av: olivia

emma, jag saknar dig massor! <3

2008-10-29 @ 00:33:30
Postat av: Emma

Och jag dig <3

2008-10-30 @ 13:42:16
URL: http://zoeega.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0