Gooooodmooorning

Gud vad skönt att det inte är skola idag.. Ställde klockan på 0900 men gick upp för kankse 10 min sedan! Lollo ringde, hon ska komma hit en stund nu hihi.. Alla tillfällen som finns, då träffas vi haha!

Idag ska det fixas lite "tråkiga" grejer, först blir det lunch med mamma (det är ju mysigt dock) och det blir nog sushi för oss idag hihi.. Sen skall det fixas nytt pass, nytt id.. Jag hatar att ta sånna kort. Spec nu när passkorten ska tas framifrån, usch! Detta är verkligen saker jag aldrig orkar ta tag i själv så det är ju tur att jag fortfarande bor hemma så mamma kan pusha på mig lite haha!

Nä nu är mitt te klart och lollo kommer vilken sekund som helst , yay! Vi hörs sen alla..

Pussis,
Emma M Zoëga


Gammal bild dock från Malmö när jag var ock hälsa på, men det är iaf på Min Lille Skatte Pige Louise hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0