Åre next?

Idag träffade jag Louise som vanligt för vår nu traditionella fika som vi har på måndagar hihi. Vi satt på FrökenOlsson i nästan 3 timmar sedan en snabb sväng på stan.. Vi pratade mycket om gamla minnen bla när vi var i Stöten och åkte skidor med klassen , för typ 3 årsen (?) så vi blev allt lite sugna eller väldigt sugna på att åka till Åre vi två.. Jag vill och hoppas att det blir av hihi..! Louise är så underbar, bästa vännen

Imorn ska jag till min lilla älskling också hihi , läääängtaaar


Känner mig glad idag på något sätt.. (Bilden är från lördagdag, stan med Andrea)

Kommentarer
Postat av: Paulina

Söt du är gumsie, hur mår du idag? Du kommer väl imorgon på skolfotot? ^^

Engelska imorgon? .. Not? Haha.

2008-09-18 @ 15:44:38
URL: http://paoulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0