Congratz säger vi till Kicki.

Idag har det varit en underbar dag.. Lugn och mysig! Och ännu mer mys blir det i helgen..

Imorse åt jag frukost med mamma , frukost på sängen.. wuhuw! Jag tog en dusch och sedan kom Robin och gud vad jag har saknat min älskling. Vi har tog det lugnt.. kollade på en film, var på axessakuten (han har gjort något med sin tunga, haha) och bra gick det där.. vi följde faktiskt med Malin på en promenad med Izzie (Malins hund, Min guddotter hihi) , åt middag med mamma och pappa! Åh det har bara varit så slappt och mysigt idag.

Imorgon under dagen ska jag och Paulina sätta oss på EspressoHouse och plugga hela dagen , vi har nämligen inlämning imorn i Samhällskunskap C. Sedan ska jag vinka av henne vid tåget , hon ska till sin Pontus i Halmstad. Mys på dom två hihi.
På kvällen åker jag till Andrea som jag inte har träffat på hur länge som helst så det ska också bli mysigt.. Jag gillar våra kvällar haha! Det brukar sluta med att vi mår illa , och ni kan nästan gissa er till anledningen va? Jo för vi äter Alltid för mycket godis och grejer haha.. Jag ser fram emot fredagen!

Mer om helgen skriver jag om imorn.

Karros syster Kicki blev mamma för andra gången idag , så nu får lilla goa Nathalie en lillebror :) grattis till er! Just det ja, Olivia ringde igår.. Puss på det :* saknar dig gumman.

Nu är det bedtime, iaf för mig.

Sleeptight,
Emma M Zoëga.

 
Andrea och Jag.                       Älsklingen.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Låter som en bra dag. Puss på dig med, jag saknar dig som attan! Kan vi ses snart eller? :)Vi ska höras på lördag iaf, hihi. LOVE.

2008-09-12 @ 17:11:22
URL: http://olivjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0