Monday it's over.

Jag gillar måndagar har jag kommit fram till haha. Börjar tidigt dock men det är bara två lektioner sedan har jag håla från halv elva till ett, ibland två om jag har lite att göra.. Sen en sista lektion! Hur skönt är inte det då? Träffade Louise på hålan , vilket är våran nya tradition haha. Vi ska plugga och luncha tillsammans varje måndag. Grymt mysigt.. Det blev faktiskt Emma och Louise hela dagen nästan.. Jag älskar att hon flyttat hem igen!

Gud vad jag är trött nu.. Kom hem halv två inatt ungefär! Jag var hos min älskling hihi och jag saknar honom redan! Tur att mobilen och internet finns så man kan "stay in touch" när man vill.

Imorgon har jag en seg dag framför mig men det är bara att ta sig igenom, iaf försöka och göra så gott det går haha! Nä nu ska jag fixa mina naglar och sen sova.. Sov gott alla!

Take care,
Emma M Zoëga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0