Come on!

Ni kommer väl ihåg vad som händer på måndagar runt 1045? Jo jag träffar ju Louise då hihi, för vår traditionella fika som tycks vilja bli längre än vad vi har tid till. Idag blev det flummigare än vanligt haha. Så underbart att Lousie har flyttat hem igen från Malmö! Dagen idag har varit så bra :) 

(Mitt illamående vill inte försvinna heller och inte nog med det, nu har jag ont i halsen också! Vad är det som händer med min kropp? COME ON! )

Jag har kommit på vad jag vill göra, jag vill göra en Progeriafond där man kan samla in pengar till forskningen om Progeria. Jag har verkligen fastnat för den här sjukdomen och det gör mig så ledsen att vi inte kan göra något åt det. Kolla på Ashley , visst är hon söt? När hon pratar så kan jag seriöst inte hålla tårarna inne.

http://www.youtube.com/watch?v=8D4S3pDjPiU

Om vi nu skulle vara i hennes situation så ska man inte behöva "anpassa" sig till att försöka låta bli de blickar och kommentarer man kan få. Jag vill träffa en person som har denna sjukdomen, skriva ett reportage och ah.. Åh det kommer upp så många ideer.

Här är Hayley som dokumentären handlade om i lördags. Så söt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0