Partey!

Vilken helg jag har haft! Helt perfekt..

I fredagskväll åkte jag till Andrea (som jag inte träffat på jätte länge) så det var mysigt att få träffa henne.. Vi åt middag med hennes familj och lite så sedan köpte vi godis, för 70 spänn och mumsade i oss det till film. Vi somnade dock väldigt tidigt , på golvet haha..Är man trött så är man. På lördagdag åkte vi in till staden en stund, köpte sushi och så satte vi oss vid kanalen i solen och åt. Mysigt!

När jag kom hem från stan så började jag fixa mig.. Det var tjejmiddag hos Linn! Och då kom det vanliga problemet, vad ska man ha på sig? Jag testade flera olika outfits men tillslut bestämde jag mig haha.. Vilket dilema man kan ha! Sedan mötte jag Ella vid centralstationen för att ta pendeln till Linn. Där blev det god mat, dricka, skratt och mycket prat.. Grymt kul. Vid halv tolv gick vi ut och fortsatte firandet av att Linn fyllt 18 inne i stan.. Härlig kväll tjejer !

Idag är jag trött haha.. Tog en kaffe med Louise förut som också kom förbi igår , och Marcus, hennes pojkvän.

 
Ella såg ut såhär och...                                                    .. jag såhär hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0