Redan måndag!

Jag verkligen kände för att ha söndag idag, även om helgen har varit väldigt lugn. Jag är dock sjuk men åh var jobbigt det var att gå upp imorse.. Tycker inte ni det? Men när man väl är uppe så är det rätt okej faktiskt. Men när alarmet ringer och man ska försöka öppna ögonen, slänga benen över sängen är det svårt. Jag känner mig som Kalle Anka!

Idag på hålan åkte jag, Louise och Marcus ( = Lollos pojkvän) till Casa, min och Louise gamla skola. Den är så himla mysig.. Alla är som en stor familj där verkligen! Kul att hälsa på alla gamla lärare.. Ziad och Ulf, som två "pappor" haha! Efter det åkte jag och Louise till Fröken Olsson och tog varsin te och snackade lite. Puss på det!
Annars efter skolan idag har det väl inte hänt så mycket förutom att jag har ätit, kollat tv och pluggat haha! Och nu blir der mer plugg.. Har inlämning i Samhällskunskap C på fredag. Man ska skriva om en stormakt och jag skriver (självklart) om USA!

Nu ska jag fortsätta plugga och göra lite te! Förresten, vad gjorde ni i helgen? För mig blev det en Mor- och dotter helg. Faktiskt mysigt att få umgås lite med sin familj.

Take care,
Emma M Zoëga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0