Shopping, plugg och träning.

Åh idag på rasten gick vi runt på stan, jag Paulina och Ella.. Vi gick in på Raglady och vad hände där? Jo jag köpte en tröja från Juicy Couture.. Så fin är den! Lägger upp en bild på den imorgon.. Efter skolan träffade jag Louise så gick vi till biblioteket och pluggade lite sedan tog vi en fika.. Jag hade dans idag, det är verkligen så sjukt kul ! Hihi..

Imorgon ska jag hem till älsklingen.. först ska vi på stan och köpa present till hans ena lillebror Hugo sedan hem till hans mamma! Längtar..

Vad har ni gjort idag? Visst går veckan fort när tisdagen är över :D



Juicy har så himla mysiga kläder och dyrligt hihi

Kommentarer
Postat av: Paulina

Puss på det (och dig) :)

2008-09-04 @ 22:40:14
URL: http://paoulina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar P: Puss på dig med :*

2008-09-05 @ 17:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0