fredag

Dessa smsen skickade jag till Andrea i fredags, tror ni kan gissa vad jag höll på med.. (haha?)

Sms 1 "I know :( men jag skulle ju drab Lollo :( leka på luft?<3"
Sms 2 "Dusc haha kan hyf stava druckit hahaha"



Idag Söndag tog jag, mamma och pappa en promenad till några vänner till oss på 40 min, tog en fika med Christer och Gunilla som de heter, sedan promenad hem som egentligen tar 50 min men mamma fick blodtrycksfall och svimmade nästan. Så jag och pappa fick lägga mamma ner på bänken haha.. Stackarn! Men tillslut kom vi hem.

Brorsan (John) och hans sambo Tove kom vid halv sex sen kom min underbaring en halvtimma senare. Så det blev en mysig middag. Och det är riktigt härligt att det är lov imorn, eller hur?

Nu skall jag nog försöka sova. Tänkte blogga om lördagen imorn.. En riktigt nervös Emma befann sig i Floda nämligen. Men ni får veta imorn varför.

Sov gott allihop.
/ Emma M Zoëga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0