middag

Ikväll hade vi mysmiddag - jag, mamma och pappa. Alla tre hjälptes åt att laga maten. Kvällens förrätt blev en toast med Chevré och honung, varmrätten bestod av fläskfilé för min del och lam till mamma och pappa och till det potatismos med parmesan i, riktigt smurrigt! Gott vin till detta också, från år 2000.

Nu sitter jag i mitt rum med tänt ljus ska nog försöka sova snart. Imorgon är det påskafton och då kommer älsklingen hit till mig, så ska vi laga lite middag och mysa. Sedan får vi se vad vi gör senare imornkväll. Längtar!

Sov gott alla,
Emma M Zoëga.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mysigt.. Hälsa mamma och pappa glad påsk från mig stumpan.. hoppas ni mår bra allihopa!!! och Glad påsk på dig oxå <3 massa pussar

2009-04-11 @ 17:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0