People

Efter jobbet igår träffade jag Louise och Joanna en stund - mysigt, innan jag gick hem för att göra mig i ordning för att möta upp Robin igen + Roberth, Jojje och Pecca. Sedan kom Diana också! Det blev några öl och besök på Chez. Ingvar Oldsberg var där haha.

En stund efter jag och Robin gick hem till mig så blev det bråk utanför Chez då två killar blev knivskurna - läskigt! Det blev iaf en härlig kväll.. Så idag åkte vi hem till Per o chillade. Brände mig dock på bröstet och pannan haha.. Jaja! Skriver mer sen. 


Diana och jag på utkiksplatsen i Johanne


Vi kunde inte sluta skratta!

/ Emma M Zoëga

Kommentarer
Postat av: Paulina

Frisk nu? :)

2009-04-25 @ 23:04:19
URL: http://paoulina.blogg.se/
Postat av: Louise

Sötnos, vad fin bild hihi! Längtar efter dit min skattööööööööööööööööööööööööööööööööööö! Haha

2009-04-26 @ 11:07:00
URL: http://bylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0