sick

Det bästa med att vara sjuk är att man bli ompysslad och får massa gott att äta. Är dock inte sugen på mat så det jag får i mig är havregrynsgröt eller macka. Efter jobbet idag hade mamma köpt med sig blåbärsdryck från ProViva (heter det så?) och Toffifee mums. Vi sitter framför tvn och kollar på DH då pappa kommer hem och lämnar en liten påse till mig med naturgodis, smurrismurr hihi.

Nackdelen med att vara sjuk är att man inte kan träffa sina goa vänner och pojkvännen. Kan kan man ju men jag är inte så pigg pga mina tabletter. Herre, jag låter som värsta narkomanen haha!

Nej nu skall jag borsta tänderna och fixa mig inför natten. Kanske sätter på en film att somna till, det är så skönt.

Puss och kram,
Emma M Zoëga.

Jag och mamma på Marstrand



Jag och pappa på båten till Marstrand



Haha vilken tjockismage pappa fick där av jackan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0