känslor

Gud vad ens humör ändras hela tiden. Igår var det bara en helt jävla skit dag, jag och Ph var förbannade på allt och alla och snackade bara skit i princip om allt, förutom oss själv ofc haha. 
Nu fick jag tillbaka känslan då allt känns bra. Jag saknar min älskling och vi ska träffas imorn, mamma och pappa är hemma om ca 1h från Italien - det är faktiskt så att jag är alledes tårögd och kommer säkert börja gråta när jag träffar mamma o pappa sen, hihi! Känsliga mig, men har man pms och ska få sin mens inom 2 dagar så blir man helt sentimental! 

Nu ska jag baka scones tänkte jag och överraska mamma och pappa med det, och te till såklart! 

 
Jag och pappa                             Jag och mamma
Bilder från när vi var på Marstrand för ett tagsen :)

/ Emma M Zoëga


Kommentarer
Postat av: Mejjah(:

Känslor är svåra bland..

fråga gärna några frågor i min frågestund:D

2009-08-08 @ 20:56:13
URL: http://moggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0