Pepperpot

Medans jag väntar på att mina frallor ska bli klara så snodde jag denna lista från Ph : ) hihi
OM MIG

Namn
- Emma
Bor - Haga, Göteborg

Syskon - Karin, John, Lisa
Född - 1 Juli 1990
Ögonfärg - Mörkgröna
Längd - 160 cm

Höger eller vänsterhänt - Höger

Stjärntecken - Kräfta
Hårfärg - Nyblivande brunett
Födelseort - Göteborg
Hudfärg - Rätt så blek


Dagens...
Låt - Sheri med First Sign

Saknad - Min Robin 
Kläder - Strumpbyxor och klänning

Dagens humör - Bra..
Underkläder - Björn Borg trosor och Bh
Mat - Hembakta frallor
Köp - Mjölk och frukt
Göra sen - Mysa framför tvn
Godis - Sur patron
Pinsammaste - Vet inte..


SVARA ÄRLIGT!!
Tycker du om att plocka svamp - Kan väl vara mysigt?

Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Rygg och lår
Tycker du att du själv är söt/snygg - Ibland kan man väl känna så
Du ger mycket komplimanger till andra - Brukar göra det ja!
Är du nöjd med ditt förnamn - Ja :)
Du tycker att du själv är smart - Haha nej!

Vad är det sämsta hos dig - Mitt temperament.. 
Vad är det bästa hos dig - Min armbågshumor 
Har du bra självförtroende - Näe 
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - För många.. 
Du tycker om att vara med killar? - Jag tycker om att vara med min pojkvänn ja.. 
Känner du dina grannar - Japp 
Vad har du för färg på dina underkläder - Olika 
Använder du trosor varje dag - Vem gör inte?
Svär du ofta - Ja..
Gillar du skolan - Har tagit studenten men Nej jag gillar inte skolan.. 
Har du någon gång skolkat - HAHA ja herregud
Spelar du något instrument - Nejjjj 
Vilka sporter/aktiviteter har du gått i: Dans, gympa och ridning

Vad ska du jobba som? - Just nu jobbar jag som receptionist!
Har du några piercningar - Inga alls 
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Vet inte, rätt många nu när jag är brunett.. 
Tycker du om djur - Jaaaa!!!

 

/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0