Pepperpot

Igår när jag åkte hem till Robin så kom det på massa fjortisar och partillejohnnys på bussen. Värsta bussresan jag varit med om. Vissa satt och grov hångla, de andra satte på musik på mobilen och andra satt o skrek o skrattade. Jag gick av bussen för att gå sista biten, kunde inte sitta kvar. ÅH hatar dom!!! Jag kom iaf hem till något mysigt hihi. 

Ikväll ska jag och Ph passa hennes systrar och deras kompis som är där + hunden - full rulle haha! Det ska iaf bli mysigt att träffa baggen igen. Tror vi behöver det!!! 

Nu ska jag ta en dusch sedan göra mig lite kaffe. Är det farligt att vara beroende av kaffe!? 

/ Emma M Zoëga

Kommentarer
Postat av: ph

Synd att det inte blev så :( Sööötiiiseen <3

2009-08-23 @ 08:45:45
URL: http://missphilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0