andra advent

Åt middag med Ph och hennes snälla pappa igår. Mycket mysigt. Sedan gick vi till Queen och tog några öl.. Mötte lite skumt folk där. Sen gick vi till trädgårn en snabbis bara! Och ja vi köpte med oss käk hem, BK - lovely.

Imorse eller i förmiddags gjorde Per (Ph's pappa) god frukost till oss. Åh han är så snäll. Sedan gick jag hem för att baka med mamma. Vi har stått i köket i full rulle i 3 timmar haha.

Just det, i fredags var ju jag och min Robin på Jul på Liseberg - himlans mysigt hade vi. Sen gick vi förbi Willys och köpte med oss mys hem som vi kunde ha till filmen 2012. Någon som sätt den?
Och nu har min man köpt bil så blir hämtad imorn, weii.

Snart blir det god mat med mamma och pappa. Tog precis en timmes promenad.. Känner mig duktig.

Imorgon blir det fika med brorsan efter jobbet!



Glad bild på mig och Ph igår innan vi gick ut.


/ Emma M Zoëga


Kommentarer
Postat av: ph

vi är som sagt snygga som fååååååå ;D

2009-12-09 @ 15:53:32
URL: http://missphilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0