dagen före dopparedagen

Imorgon är det julafton. Det är helt sjukt.. Vad hände ens med december månad? Vad hände med detta året? Måste faktiskt erkänna att jag blir lite rädd när tiden går så fort.. Nästa år blir jag 20 liksom.

Som sagt, firade lite jul hos Robins mamma igår. Mycket mys och blev väldigt glad för julklapparna jag fick!
Ann (Robins mamma) körde hem mig i förmiddags och då var det bara att slänga i sig en frukt och lite te innan jag var tvungen att ta mig ner till stan och köpa mina två sista julklappar.. Men nu, är jag äntligen klar.


Brorsan kom förut, fikade med oss och vi två marsipanälskare gjorde marsipangodis, pratade, skrattade, flummade och tjuvåt, så var tvungen att be mamma om ett glas vatten (man blir ju så jäkla turstig av det) , och då fattade ju mamma dirr att vi hade ätit.

Snart ska vi klä granen, lägga klapparna på plats och sen ska jag ut och ta mig en promenad. SKÖNT!

Nu ska jag nog fixa lite i mitt rum så allt är klart imorn. Så man slipper städa och sånt!

Hoppas alla får en mysig kväll.

 
Stackars brorsan som precis kom från jobbet haha.. Och fråga mig inte vad jag
gör på bilden till vänster. Skrattar gör jag iaf men..

Todelo
/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0