Mjaoo

Lördagen var himla mysig.

När vi steg av bussen snöade det, vilken stämmning det blev. Vi åt en god middag på Ulla Winbladh innan vi traskade iväg till Cirkus där musikalen Cats spelades. Däremot tycker jag faktiskt att Göta Lejon eller Oscarsteaten är mycket bättre.

Vi hade en riktig lyxlördag!



Och jag fick julklapp från mormor ofc, en ljusstake från Stelton som jag önskat mig länge och nu fick jag den! Och lite annat smått fick jag!

Självklart åkte jag till min saknade pojkvän nästan direkt efter tågresan haha.. Himlans mysigt!

Just det. Jag tog svinsprutan innan tågresan hem.. Nu ligger jag med hög feber, fucking ont i kroppen och en jävla smärta i vänsterarmen där de tog spurtan. Jag kan inte använda den överhuvudtaget. Lovely! Så jag skulle kunna döda för att få stark smärtstillande haha.. Men men..

Nu blir det frukost. Later!

/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0