sthlm baby!

Skall snart ta mig ner till Centralstationen. Springa in på EspressoHouse och köpa min kaffe och med scones jag ska ha med mig på tåget. Det blir nog en snabb visit in till Pressbyrån och köpa tidningar.
Igår blev det mycket alkohol. Lite för mycket. Var galet borta och så var Ph och Kim också haha. När vi köpte kebab inne på 7ans (tror jag stället heter?) så ser jag en man där och jag kände igen honom med en gång och det visade sig vara min gamla lärare som jag hade när jag var typ 6 år? Där stod vi och pratade, båda lika fulla. Fan vad sick!
Nej nu ska jag slänga i mig lite ISOmat och sen dra ner.
Och fan vad jag kommer sakna min Robin!
/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0