Dålig uppdatering, sorry.


I tisdags åkte jag hem till Robin, vi fick ju passa på att träffas så mycket som möjligt eftersom han åker imorgon så jag stannade över natten. Vi träffade också Per, Peter och Oliver. Trevligt var det! Igår passade vi Robins småsyskon, Albin och Alexander. Åkte hem runt 23-tiden. Så sent som möjligt haha!
Idag skulle jag jobbat men fick ett sms från jobbet imorse så det blev ingenting. Kunde jag somna om? Nej så nu har jag varit vaken i 1 timma. Det får bli lite plugg istället.

Nu ska jag dricka upp mitt te och ta ett bad.

Vad ska ni göra idag?

/ Emma M Zoëga.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag tar nog också ett bad idag, imorgon ska jag in till stan och lämna tillbaka mina 4 böcker som jag inte lämnat in än.. Hehe! Måste bara få pengar av pappsen :P

<3

2009-02-12 @ 09:27:30
URL: http://paoulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0