Jag ser det snöar!

Haha vilken underbar kväll vi hade igår. Jag, Andrea, Sara och Maria bestämde oss för att åka pulka för det hade ingen av oss gjort i år. Och det gjorde vi haha.. Vi åkte i nästan 4 timmar, runt halv 12 kom vi hem! Vi hade med oss varm choklad i pulkabacken också! Riktigt mysigt. När vi kom in alledes iskalla gjorde vi te och kollade på Patrik 1,5. En riktigt bra film, den rekomenderar jag att se. Någon som sett den?

Idag har jag Andrea bara tagit det lugnt, tog världens promenad och gick hem till Robin en liten stund. Jag köpte snus till honom, visst är jag snäll? När vi kom fram var mina fötter helt genom blöta men skylla mig själv, det får jag allt göra. Haha har ju mina tygskor på mig. Jaja så sötaste älskingen gav mig ett par strumpor som jag kunde ta på mig efter promenixen. Saknar honom redan.

Vad har ni gjort i helgen? Åkt pulka ni också hihi?



/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0