Lördag

Vaknade upp brevd en mysig älskling. Tyvärr vaknade jag runt halv 8 och fick inte liv i Robin förrän två timmar senare haha! Idag hade han match i fotbollen och de vann, dessutom gjorde han mål. I'm proud!

Efter att vi köpt nya fotbollsskor till Robin så körde han hem mig. Jag åt lite fort sedan gick jag ner till stan för att möta upp Andrea, Sara och Maria. Vi tog en låång runda på stan innan vi tog bussen hem till Mölnlycke. Här jag är just nu, i Andrea's mysiga rum!
Ikväll blir det bara en lugnt kväll tror vi. Kanske sing star med S och M. Och kanske så ska vi möta Robin en snabbis. om han ska ut. Då är det första gången för Andrea att träffa honom hehe!

Nu tillbaks till vårt te-drickande och reggea lyssnande!

Puss
/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0