5 månader.

Igårkväll åkte jag hem till älsklingen en stund och idag träffas vi i igen, wiihoo! Vi har redan 5 månader, så mysigt! Hur kan tiden gå så snabbt?



Nu vet jag iaf helt säkert att jag har fått magkatarr. Så himla jobbigt! Gick till akuten igår och fick dricka någon vit sörja som ser lite ut som mjölk fast lite mer åt det gråa hållet, lite tjockare och smakar cement, haha! Nu har jag iaf börjat med mina tabletter så vi får väl hoppas på att det blir bättre snart.
Sjuksköterskan sa att jag inte får dricka kaffe (som jag gör varje dag), inte äta stark eller stekt mat utan att koka sin mat nu är bra och snällt för magen. Och ingen alkoholt! Jag är en riktig partypingla?

Nu ska jag nog göra lite jasminete till mig.. Det var ok att dricka te och grönt te måste ju vara det bästa då ju. Ska försöka lugna ner mig lite nu, plugga lite. Vi hörs senare!

Puss och kram,
Emma M Zoëga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0