Show me love.

Andra skoldagen är avklarad. Ännu en dag mindre till studenten! Haha man skall försöka se det positivt, eller hur? Trots att det är ca 21 veckor kvar.

Nu sitter jag här hemma, tog mig en kopp kaffe (med en skvätt mjölk i, precis som Söder) och kollade på avsnitt 14 i Gossip Girl. SE DET! Jag satt och grät.. Måste ha varit ett utav det bästa avsnitten jag sätt. Å andra sidan säger jag så nästan varje gång..

Snart skall jag iväg på ett litet möte med min chef och prata lite om min anställning osv. Efter det är det bara att åka hem, plugga för sedan ska jag träna. Och ta hand om mamma!

Vi hörs lite senare.
Xoxo ,
Emma M Zoëga.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Tihi, du är världens duktigaste!

Loveyoubabe

2009-01-10 @ 20:12:36
URL: http://paoulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0