Otrevliga människa!

Då var det söndag igen. Värsta dagen på hela veckan! Har ni haft en bra helg? 

Fredagen - säger bara såhär: jag kunde inte sluta le och skratta. Vid 00-tiden drog jag till BLVD och mötte Robin och Robert. Det var efterfest hos deras kompis Daniel i Johanneberg och när jag och Robin skulle hem fick vi gå hela vägen hem till haga. Mina ben bara gick tillslut haha!
Lördagen - Igår tog jag och Robin det bara lugnt. Kollad på Mamma Mia, äntligen haha! Mysig film måste jag säga.. På kvällen åkte vi hem till Robin, då kom Emma och Robert dit också. Filmkväll och bastukväll blev det..
Söndagen - vakna upp brevid älsklingen, lika mysigt som vanligt.. Alla vi fyra drog upp och åt frukost sen tog vi det bara lugnt. Jag och Emma åkte in till stan o kollade runt lite..
Trots att jag varit med älskingen hela helgen (och ons-tors) så saknar jag honom redan!

Vi gick till Bikbok, gillar verkligen inte den affären men iaf vi gick in för att kolla på deras grymt snygga jeans som har kommit. Klockan börjar bli mycket och affären stänger inom 5 minuter och den tjejen som jobbade där hon var så jävla otrevlig. Vi hann knappt ta på oss våra egna kläder innan hon drog upp "gardinerna" för provrumen och sa att vi var tvugna att gå typ. Aldrig att jag går till just den Bikbok igen.. Jag blir inte sugen på att köpa ett par jeans för 700 kr från Bikbok som t.o.m är trasiga när jag blir bemött på det sättet. aldrig!

Vad har ni gjort i helgen?


Visst är dom snygga?


Såhär såg det ut när vi testade bh:ar.. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0