Utomlands? Ja tack!

Någon mer än jag som vill åka iväg från gråa Sverige ett tag? Det vill jag, och det ska jag.. Fast inte på ett tag. Först blir det Italien (som jag skrivit om tidigare) till sommaren. Tror det blir 13onde eller 14onde året i rad som vi åker dit nu och till jul blir det New York, min tredje gång! Längtar..

Mitt plugg har inte gått jätte bra måste jag säga.. Funderar på att lägga mig i soffan och kolla på Mamma Mia! igen ? Lunchdags snart också, vad ska jag äta? Så svårt nu när jag inte får äta allt pga min magkatarr..

 
Italien                                                    NYC

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag vill utomlands med!

2009-02-01 @ 14:16:52
URL: http://paoulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0